Jumaat, Februari 26, 2010

" PANTANG MAUT SEBELUM AJAL"

Mungkin inilah kata-kata yang sesuai digunakan oleh Kelab Rakan Muda seluruh Malaysia bagi menentang kenyataan Presiden Gerakan Belia 4B yg menginginkan Kelab Rakan Muda di seluruh malaysia DIBUBARKAN...alasannya Kelab Rakan Muda tidak lagi relevan pada masa kini..

Persoalannya, apa yang dimaksudkan releven oleh presiden Gerakan Belia 4B..?? Rakan Muda adalah remaja yang berumur 15-25 tahun.. dan kesemua pemimpin yang ada dalam komuniti KRM merupakan remaja yang berumur 15-25 tahun sahaja...program remaja hanya untuk remaja..so kenapa Gerakan Belia 4B Malaysia perlu masuk campur tangan dan cuba MEMBUNUH semangat anak-anak muda Malaysia..??? apa motif sebenar mereka....???

Justeru itu, Kelab Rakan Muda Silam menyeru kepada semua Kelab Rakan Muda Malaysia agar bersatu untuk menentang kenyataan pembubaran tersebut...buktikan kepada seluruh Malaysia bahawa pengwujudan Kelab Rakan Muda Malaysia adalah relevan dan memenuhu citarasa remaja masa kini...

" BERSATU KITA TEGUH...BERCERAI KITA ROBOH "

4 ulasan:

  1. Bangmir pun hairan, walaupun bangmir dah lewat 30an dan dah lama terlibat dengan rakan muda sejak 1994 , bangmir lebih seronok tengok remaja sahaja yang menguruskan Rakan Muda sebab mereka sebaya tapi tak tahulah aku...apa nak jadi.... pelik! pelik! pelik!....
    Mesti kauorang tahu jawapannya...he..he..he..

    ( Pandangan Peribadi )
    bangmir
    ARPRM Jempol

    BalasPadam
  2. BangMir : tdk dapat dinafikan program remaja pesertanya utk remaja mmg seronok..program yg memenuhu citarasa remaja masakini...tp ada segelintir pihak yg tidak puas hati atau dalam erti kata sbenar DENGKI dgn kejayaan Kelab Rakan Muda Malaysia.

    BalasPadam
  3. asalam... bole ka masuk kelab remaja silam??? cmna ahh?

    BalasPadam

KELAB RAKAN MUDA SILAM
Pusat Kegiatan Rakan Muda Silam,
Fajar Center, Tingkat 1, Mile 1,
Jalan Segama, 91100 Lahad Datu,
Sabah.