Sabtu, Februari 20, 2010

14 Pemain menjalani Latihan membawa cabaran Kelab


Pengurusan Kelab Rakan Muda Silam telah selesai memilih seramai 14 pemain untuk menjalani sesi latihan yang akan diadakan sebelah petang setiap hari selasa, khamis dan sabtu. Difahamkan senarai akhir untuk memilih seramai 8 pemain untuk menyarung jersi Rakan Muda silam akan diumumkan pada bulan Mac memandangkan pertandingan hanya akan bermula pada awal Mac.

Pada perjumpaan sebentar tadi, Pengurus Pasukan yang juga merangkap Pengerusi Kelab Rakan Muda Silam, pasukan ini akan dilatih pada setiap hari selasa, khamis dan sabtu ini kerana terdapat kesukaran para pemain untuk menghadiri sesi latihan pada hari lain. Rozaidi juga menegaskan pasukan ini akan menghadapi perlawanan persahabatan dengan beberapa pasukan futsal wanita di daerah ini sebagai persiapan untuk menghadapai pertandingan tersebut.

Diharapkan pemilihan 14 pemain ini akan menjalani latihan dengan bersungguh-sungguh untuk dipilih dikalangan 8 terbaik bagi membawa cabaran Kelab dan seterusnya mengharumkan nama Kelab Rakan Muda Silam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KELAB RAKAN MUDA SILAM
Pusat Kegiatan Rakan Muda Silam,
Fajar Center, Tingkat 1, Mile 1,
Jalan Segama, 91100 Lahad Datu,
Sabah.