Isnin, November 08, 2010

Pusat Siber Rakan Muda Silam


Kepada semua belia yg menetap disekitar Daerah Lahad Datu adalah dialu-alukan sangat untuk mengunjungi Pusat Siber dan Kegiatan Rakan Muda Silam di Fajar Centre Lahad Datu. Untuk makluman anda juga, Pusat Siber Rakan Muda ini telah lama dibuka dan kami masih giat mempromosikan Pusat Siber ini untuk kemudahan kita bersama. Kegunaan Pusat Siber Rakan Muda ini adalah "PERCUMA" kepada sesiapa sahaja untuk menggunakannya.

Setelah ia beroperasi sejak awal 1 Oktober lepas, jumlah pengguna masyarakat / belia di Pusat Siber ini agak berkurangan sedikit dan ini amatlah merugikan kita semua. Pusat Siber diwujudkan oleh Kementerian Belia dan Sukan Malaysia adalah sebagai salah satu usaha pihak Kementerian melahirkan belia yg berintegriti, proaktif, dan berinovatif. Pihak Kementerian juga berharap dengan adanya Pusat Siber ini dapatlah kiranya sedikit sebanyak dapat mengurangkan kegiatan2 yg tidak berfaedah oleh remaja/belia terutamanya dihujung minngu.

Oleh yg demikian, marilah kita mengambil peluang yg ada ini untuk membantu pihak Kementerian mencapai objektifnya dan seterusnya membantu diri kita sendiri untuk tidak terpengaruh dari melakukan aktiviti2 yg tidak sihat.

Salam Rakan Muda...!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KELAB RAKAN MUDA SILAM
Pusat Kegiatan Rakan Muda Silam,
Fajar Center, Tingkat 1, Mile 1,
Jalan Segama, 91100 Lahad Datu,
Sabah.